מחיצות אש ועשן

מחיצות אש ועשן הן מוצר שכיח וחשוב בעולם הבנייה כיום. כאשר מתרחשת שריפה, המחיצות יוצרות חיץ בין חללים, בין אלו העולים באש ואלו שלא, ובכך מסייעת לעכב את התפשטות השריפה, אש או עשן במבנה. המחיצות מטרתן להעניק פרק זמן ממושך לנחלצים ומאפשרות זמן פינוי וחילוץ רב יותר. בעלות יכולת עמידות בפני אש לזמן ממושך.

אנו בחברת ח.ד הנדסת מיגון אש מציעים לכם צוות מקצועי ומיומן בעל ניסיון רב בתחום אמצעי מיגון אש. לרשותכם מחלקת ייצור דייקנית ומנוסה, המקפידה על עמידה בלוחות זמנים תוך שימור קפדנית על איכות וגימור של מוצר. ניסיון רב השנים שלנו העמיד אותנו בראש החברות לבטיחות ומיגון אש, ואנו מומחים בייצור, התקנה ופיתוח של אמצעי מיגון אש, עשן, הדף הכוללים דלתות, חלונות, מחיצות וקירות.

כנדרש ומוקפד בתחומינו, כל המוצרים שאנו מייצרים ומציעים עומדים בתקנים המחמירים בארץ ובעולם: ת"י 1212, ת"י 931, BS5051 ו-EN1063, N.F.P.A , ISO 9002.

בנוסף, אנו שמחים ליידע אתכם כי כשאתם פונים אלינו לפתרונות מיגון ובטיחות, אתם לא צריכים לוותר על הרצון לנראות נעימה לעין של החלל שלכם. מערכת הפרופילים החכמה ממנה מורכבים מוצרי החברה מעניקה גמישות תכנונית ותאפשר לכם להתאים את המוצר לצרכים העיצוביים של החלל או לתכנון האדריכלי.

בחברתנו, האמינות, אדיבות, יושר ויצירתיות הם הערכים שמחזיקים אותנו שם. העובדים המנוסים שלנו ילוו אתכם בתהליך כולו, משלב התכנון, דרך הייצור וכלה בהתקנת המוצר באתר, וכל שלב לאורך הדרך או בעיה שתתעורר יתאפיינו בתהליך בקרת איכות קפדני, ואף ייעוץ חיצוני במידת הצורך.

אנו בחברת ח.ד הנדסת מיגון אש יודעים כי כל לקוח הוא חשוב, ומאמינים בשירות אמין ואיכותי. בתור חברה המתמקדת בפעילות לטווח ארוך, אנחנו שואפים שכל לקוח יצא מרוצה ומקפידים לעשות הכל לשם כך. אנחנו קשובים לצרכי הלקוחות לפני, במהלך וגם לאחר סיום הפרויקט.

תיאום פגישה

לתיאום פגישה מלאו פרטים ונציגינו יחזרו אליכם בהקדם

מעדיפים בטלפון ?

חייגו לתיאום פגישה

09-7666455