דלתות וחלונות מיגון ירי

במציאות המורכבת בה אנו חיים יש צורך לקחת בחשבון מגוון סוגיות ביטחוניות כאשר מתכננים בנייה או שיפור של מבנה.

אנחנו בחברת ח.ד הנדסת מיגון אש מציעים לכם מגוון מוצרי בטיחות, אצלנו תמצאו צוות מנוסה ומומחה לפיתוח, ייצור והתקנה של דלתות בטחון, דלתות אש, חלונות אש, מחיצות אש ועוד. מחלקת המחקר ופיתוח שלנו מקצועית ויצירתית, ומעניקה לכם מגוון פתרונות בתחום הפריצה קרה, הדף, אש, עשן ועוד.

דלתות וחלונות מיגון ירי, בשונה מחברותיהן העשויות פלדה, הן למעשה הפתרון המושלם עבור מי שאינו רוצה להתפשר באיכות וברמת הבטיחות ולהיות מוגן, אך בו בזמן אינו רוצה להתפשר בפן האסתטי. כמו כל מוצרינו גם חלונות ודלתות מיגון הירי מורכבות ממערכת פרופילים חכמה, אשר מאפשרת גמישות בתכנון, ובכך מעניקה את היכולת להתאים את הממדים והנראות של המוצר לתכנון האדריכלי ועיצובו של החלל.

ברצוננו להדגיש כי כל המוצרים שלנו עומדים בתקנים המחמירים ביותר בארץ ובעולם ת"י 1212, ת"י 931, BS5051, EN1063, N.F.P.A , ISO 9002. מחלקת הייצור שלנו קפדנית ומנוסה, ויודעת לעמוד ביעדים ובזמנים לחוצים, מבלי לגרוע מאיכות המוצרים.

אנחנו בחברת ח.ד הנדסת מיגון אש יודעים כי הלקוח הוא בעל חשיבות רבה, אנו רואים עצמנו כנותני שירות לטווח ארוך, ומעניקים ללקוחות שלנו ליווי צמוד תוך הקשבה לצרכיהם החל משלב התכנון, דרך הייצור ופיתוח, עד ההתקנה בשטח ואף אחרי סיום הפרויקט.

אצלנו תמצאו צוות מקצועי, אדיב ומנוסה, אשר יעניק לכם את שירות צמוד, קפדן ואיכותי. אנחנו מאמינים כי מקומנו בצמרת תחום המיגון והבטיחות הושג ונשמר לא רק הודות למוצרינו האיכותיים, אלא גם הודות לשירותיות ושמירה על ערכים של יושר, אדיבות ואמינות.

תיאום פגישה

לתיאום פגישה מלאו פרטים ונציגינו יחזרו אליכם בהקדם

מעדיפים בטלפון ?

חייגו לתיאום פגישה

09-7666455