דלתות וחלונות מיגון הדף

כאשר מתכננים מבנה חדש או שיפור במבנה קיים, מוצרי בטחון ובטיחות הם מוצרים שחשוב לשים עליהם את הדגש. אנחנו בחברת ח.ד הנדסת מיגון אש מציעים מגוון מוצרי בטיחות וצוות מנוסה ומומחה לפיתוח, ייצור והתקנה של מגוון פתרונות בתחום האש, עשן, ירי, הדף, פריצה קרה ועוד.

אחד המוצרים השכיחים ביותר בקרב המבנים היא דלת מיגון האש, אשר נועדה לעמוד בתנאי שריפה לפרק זמן ממושך. דלת מיגון האש יוצרת חיץ זמני בין החדר בו התפשטה האש או העשן לבין החללים הסמוכים, ובכך מסייעת בבלימת ועיכוב התפשטות השריפה.

מוצר נוסף נפוץ בבתים ובמבנים ציבוריים היא דלת מיגון ההדף, אשר נועדה לעמוד בפני עומסים דינמיים גדולים במיוחד, כמו קיר הגנה בעת פיצוץ, אך גם מיועדת להיפתח ולהסגר ביום יום, מה שמחייב מתן תשומת לב רבה בתכנון.

השימוש בזכוכית כאלמנט בנייה הפך לפופולארי בשנים האחרונות. לכן, כיום דלתות מיגון אש או דלתות הדף הן הפתרון מושלם עבור מי שאינו רוצה להתפשר בפן האסתטי, אך גם רוצה לחוש מוגן ובטוח. דלתות הביטחון שלנו מורכבות ממערכת פרופילים חכמה, המאפשרת גמישות בתכנון ויכולת להתאים את הנראות של המוצר בהתאם לתכנון האדריכלי והעיצוב הכללי של החלל. דלתות הדף, ודלתות אש הן רק חלק ממגוון מוצרי הבטיחות שאנחנו מציעים.

מחלקת הייצור שלנו קפדנית ודייקנית, וכל המוצרים שלנו עומדים בתקנים ת"י 1212, ת"י 931, BS5051EN1063, N.F.P.A , ISO 9002 – המחמירים ביותר בארץ ובעולם.

אנחנו דוגלים כי כל לקוח חשוב, ומקפידים ללוות את הלקוחות שלנו לאורך התהליך עם אנשי צוות מקצועיים, מנוסים וקשובים משלב התכנון, הייצור ועד התקנת המוצר באתר, ומחלקת הייצור שלנו עומדת ביעדים ובזמנים לחוצים, מבלי לגרוע מאיכות המוצרים שלנו.

תיאום פגישה

לתיאום פגישה מלאו פרטים ונציגינו יחזרו אליכם בהקדם

מעדיפים בטלפון ?

חייגו לתיאום פגישה

09-7666455